10 Şubat 2012 Cuma

eveeet kar yağdı balıklar sofraya geldi :))

balık yemeyi evlendikten sonra öğrendim desem yeridir , öncesindeki balık kültürüm sadece hamsiydi ,ama şimdi çeşit çeşit
sorun bana en çok sevdiğim nedir ???    yine hamsi yine hamsi :))))


eşimin isteği üzerin ilk defa pişirdim , genelde kayınvaldiem yapar biz yerdikk :))  ama bu sefer ben yaptım hep birlikte yedik ,,

balıkları soğutmayalım sıcak yiyelim sevdasına masamızı ,salatamızı ,tatlımızı unuttuk ama son dk. ben balığa başlamadan foto çekmek aklıma geldi :)))

balıkları (çipura mıdır çupramıdır asıl ismi bilemedim ? :)) ) alırken temizlettim ama özellikle kafası alınmadan , sonra evde ben tekrardan bi temizledim , yüzgeçlerini, gözlerini aldım , süzgeçte süzdürdüm iyice suyu çıktı , balığın üstüne enine çizgi attım ve balığı elimle güzelce tuzladım , çizik attığğım yerde dahil ,,
sonra fırın tepsisine pişirme kağıdı koydum ve balıkları dizdim , yanınada dilim dilim soğan , verdim fırına 220 derecede 35-40 dk pişirdim , sonrada afiyetle yedik :)))


 
                                                        afiyet bal şeker olsun :))))

balık menümüde yazayım ;

domates çorba
ortaya bolca karışık salata
roka/limon
fırında soğan
balığımız baş köşede
ve tatlımız fırında sıcak helva üstünede dondurma :)) idi .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder