10 Ocak 2012 Salı

çıtır lezzet ,milföy tatlısı :)

eveeeet en çok sevdiğim pratik ve çıtır bi lezzet ....






gel gelelim malzemelere ;
1 paket milföy
kremaya gerekli olan süt
pudra şekeri
ve
1 paket krem ole veya dolgu kreması
milföyleri kırmadan 2 ye katlayıp fırın tepsisine allalım üstüne ister yumurta sarısnı sürün ister sürmeyin zevkinize kalmış , milföy pişerken kremoleyi hazırlayın , ben en çok çilekliyle beğendim ama bu akşam evde çikolatalı  dolgu kreması vardı diye onla denedim ,oda  güzel oldu tavsiye ederim .
milföyler kızarınca fırından çıkartıp soğumaya bırakıyoruz , soğuduktan sonra hafifçe içlerini açıp kremayı dolduruyoruz 1 tatlı kaşığı yeterli oluyo üstünede pudra şekeri minik süzgeçle ,, ooohhhhhhh yemede yanında yat ,,çok tatlı olmayan hafif ve çıtır bi lezzet ,,

afiyet bal olsun :))))








2 yorum:

  1. denedım ve cok begendık eşimde bende
    milföyün çıtırlıgı arasındakı kremayla birleşince çok hoş ve hafi,f bir tat cıkıyor ortaya ellerıne saglık canım
    sagol bu güzel tarıf ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun haticecim , ben çileklisine hayranım bu hafif tatlının , hem kolay hem hızlı ve pratik :)))

      Sil