20 Ocak 2012 Cuma

kabak salatası ;

kabak salatamız

annelerimin ( annem ve kayıvalidem) ve büyük ablamın favorisi :))

5 adet kabak
çok az sıvıyağ üzeri için
ceviz
yoğurt
dereotu
                                                                            sarımsak  

kabakları rendeledim elimde hafifce sıkıp suyunu akıttım , tencerede altı kısık şekilde hafif tuzla kavurmaya başladım , kabaklar suyunu verip çekene kadar kavurdum , suyunu çektikten sonra kapağı açıp ocağı kapadım ve soğumaya bıraktım ,o arada dereotu, yoğurt ,sarımsak ,tuz ve iri dövülmüş cevizleri karıştırdım kabak soğuyuncada yoğurtlu harca ekledim ve karıştırdım , işte hepsi buuu :))  servis kasesine alınca üzerine zentinyağı gezdirdim hafif  yağsız ve lezzetli oldu :)) aifiyette oldu tabi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder