27 Ocak 2012 Cuma

kedidilli tiramisu :)


çabucak olan hızlı ve lezzetli tramisu :)))

bu yaptığım kedidilli olan daha hızlı olsun derseniz hazır pastataban kullanabilirsiniz veya kekini kendiniz yapabilirsiniz tabi zamanınız varsa :)))

muhallebisi lezzetli çok tatlı olmayan

kreması için ;

4 su bardğ süt
1 su bardğ toz şeker
1 çorba kaş. mısır nişantası
2 çorba kaş. un
1 yumurtanın sarısı
1 paket vanilya
1 küçük paket labne peynir


bisküvileri ıslatmak için sıcak su
kahve
şeker


önce bisküvileri borcama dizdim  ,sıcak su kahve ve şekeri iyice karıştırıp bisküvileri ıslattım
sonra
labne peynir hariç bütün malzemeyi tencereye koyup iyice karıştırıp  pişirdim, fıkır fıkır kaynamaya başladıktan sonra 5 dk bekleyip ocağı kapattım , arada karıştırdım ilk sıcaklığı çıkıncada labne peynirini  muhallebiye ekleyip mikserin hızlı devrinde 5 dk iyice pürüzsüz hale gelene kadar çırptım  ve bisküvilerin üstüne döktüm , muhallebi soğuyuncada üzerine süzgeçle kakao serptim ,
ve işte kolay ,hızlı ve leziz tramisu hazıııır
afiyet olsuuun :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder