4 Ocak 2012 Çarşamba

şekerli denemler , kalp pasta

uzun süre önce lise arkadaşlarıma yaptığım cici pastamı ekliyeyim ilk olarak ,,

hani ilk günden boşlamıcam der gibi :)))

önceki denemelerimin çoğuna foto çektim , yavaş yavaş arşivimide eklerim buraya ama ilk sıraya kalbimiz gelsin :))

malum acemilik tam düzeltemeden çekmişim fotosunu ,ama idare edin , gelişicem inş. :))  denemelerle ....

Keki için  sade pandispanya yaptım, kreması içinde hazır pasta kreması ve krem şanı kullandım ,, ayrıntıları daha sonra diğer pastalarda yazıcam şimdi aceleye geldi :)

8 yorum:

  1. çok güsel canımmmmmmmmmm ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. tşk ederim tuğbişim , bunun olmasada benzerinin tadını biliyosun :))

      Sil
  3. süüper olmus ellerine saglik tatliiiiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim jujum ,, tekrar geldiğinde birlikte yapalım bitane :)))

      Sil
  4. eline sağlık, hayırlı olsun bloğun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim tubim, uzun zamandır planlıyodum sonunda yaptım inş. düşündüğüm gibi devam eder :))

      Sil