10 Ocak 2012 Salı

portakallı irmik helvası ;

günlerden pzt :) ablamın her zamanki gibi canı bişiler istiyo , nedense beni görünce dahamı çok istiyo bilemiyorum :))) ama velhasıl geneldede can çekince hiç üşenmeden yapılıyo :) bu seferki irmik helvası böle bol şekerli,hafif esmer ,biraz ıslak ve portakallı .... normalde portakallı yaptığımda portakal kabuğu kullanırdım ama bi marka portakallı ve çilekli irmik çıkartmış  meraklı ablamda almış onu deneyelim dedik ,,







yaptık yapmasına ama ben nedense tadına bakamadım ,akşam yemeğinde boool acılı bi çorba içince tatlı yemeğe mecali  kalmadı midemin :)))
ama ablalrım baktı tadına
ablamın deyimiyle ; hımmmm mis mis oh be ne güzel geldi yedim rahatladım  oldu :)) hahahahahah

ne diyelim afiyet bal şeker olsun şekercim , ama yağ olmasın :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder